A szállítás és fizetés módja

A termék kiválasztása:

A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése:

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a “Pénztár” gombra. Ezek után lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, vagy új vásárlóként akar regisztrálni. Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak:

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, de nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása:

A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége:

Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás:

Minden rendelésről e-mailben visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek:

A vásárolt áruk ellenértékét banki előre utalással vagy utánvéttel egyenlítheti ki, de lehetőség van személyes átvételre is, ehhez előzetes időpont egyeztetés szükséges. Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük. A csomag újraküldésére csak az ellenértékének előre történő átutalása esetén kerülhet sor.

Utalás esetén a megjegyzés mezőbe kérjük, tüntessék fel a megrendelési számot, ennek alapján tudjuk ellenőrizni, hogy az átutalás megtörtént.

Banki adatok:

OTP Bank

Nagy Endre

Számlaszám: 11773140-00073563

A szállítás módja és költségei:

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik.
H-P: 09:00-17:00 óráig
Szo: 09:00-14:00 óráig

A megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra. Munkaszüneti napokon áruházunk sem üzemel. Minden esetben írásban (e-mailben) visszaigazoljuk, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 5-9 munkanapon belül. Esetlegesen pillanatnyilag kifogyott termékek esetében a visszaigazoló üzenetben tájékoztatjuk a megrendelőt a teljesítés időpontjáról.

A webáruházunkban vásárolt termékeket a DPD Futárszolgálat segítségével juttatjuk el a vásárló részére.

DPD belföldi  futárszolgálat díjszabásai:

       3 kg-ig 1.200 Ft, utánvétel +420 Ft

  3-10 kg-ig 1.400 Ft, utánvétel +420 Ft

10-25 kg-ig 1.640 Ft, utánvétel +420 Ft

Lehetőség van személyes átvételre is, előre egyeztetett időpontban (1205 Budapest, Hosszú utca 131/B)

A webáruház a megrendelés beérkezését követően e-mailben jelzi a postázás időpontját.

Minden esetben a lehető legrövidebb kiszállítási idő megvalósítására törekszünk.

A Vevő köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni, és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően hiányosságra vonatkozó reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

A szállítástól való elállás:

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése:

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. A visszaküldés költsége a vevőt terheli.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás:

A megkötött szerződés, írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést nem iktatjuk, de utólag hozzáférhető lesz.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia:

A megrendelő a szerződéstől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.

A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért nem tudunk felelősséget vállalni!

Elállási nyilatkozatminta:

(csak a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett: Szolgáltató neve és e-mail címe, mely a vásárlást visszaigazoló e-mailben szerepel

Alulírott (ak) kijelentem (kijelentjük), hogy gyakorlom (gyakoroljuk) elállási jogomat – itt jelölje meg az adott szerződés tárgyául szolgáló termék (ek) nevét.

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A Felhasználó (k) neve:

A Felhasználó (k) címe:

A Felhasználó (k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt:

Garancia:

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban, a 151/2003. (IX. 22.) korm. rendeletben, a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben és a 72/2005. (IV. 21.) korm. rendeletben foglaltak az irányadók. A vevőnek jogában áll reklamálni, ha hibás a termék. Ilyen esetben haladéktalanul jelezze kifogását webáruházunk felé e-mailben, vagy telefonon. A reklamációt a bejelentést követő 15 (tizenöt) munkanapon belül kivizsgáljuk. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető.

Megrendelés módosítása, törlése:

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.

Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak az “Elérhetőségek” menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.

Egyéb:

Az üzemeltetők szabadon módosíthatják a vásárlási és a jelen Általános Szerződési Feltételeket. Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor a módosítás szövege.

Abban az esetben, ha a látogató bármilyen formában megsérti a jelen Általános Vásárlási Feltételekben foglalt szabályokat, akkor az üzemeltetők szabadon érvénytelennek nyilváníthatják a Vevő vásárlását.

A szerződő felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseket tárgyalások útján rendezzék. Amennyiben ez nem lehetséges a jogvita rendezésére, szerződő felek a Magyar Gazdasági Kamara Választott Bíróságának joghatóságát kötik ki.

Áruház neve: Fabagoly

Tárhely szolgáltató: http://webdigital.hu

Székhely: 1205 Budapest, Hosszú utca 131/B
( személyes átvétel)

Adószám: 52471003-1-43

Üzemeltető: Nagy Endre

Kapcsolattartó telefonszáma: 0620 247 3588

Bankszámlaszám: Nagy Endre, OTP Bank, 11773140-00073563

Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-84487/2015.

Weboldal: www.fabagoly.hu

E-mail: fakuvik@gmail.com

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a kézbesítőnek! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük.